Just Digital שיווק דיגיטלי | מידע מקצועי
מאמרים מקצועיים בתחום השיווק הדיגיטלי
פוסטים אחרונים
פרסום תוכן ממומן ככלי לאיסוף קהל יעד איכותי
פרסום תוכן ממומן (או שייתכן ותפגשו ברשת במי שמכנים אותו כ'פרסום נייטיב' או באנגלית: Native Advertising) הוא שיטת פרסום שבה התוכן עצמו מהווה את מוקד המשיכה, ולא רק המסר הפרסומי. מדובר במאמרים, סרטונים, מדריכים, פודקאסטים או כל צורת תוכן אחרת שמופצת באמצעות פלטפורמות דיגיטליות (לרוב אתרים חדשותיים), ונראית כחלק טבעי
מתי ניעזר בפרסום ממומן ביוטיוב?
יוטיוב הוא אחת מן הפלטפורמות הגדולות בעולם לצריכת תוכן וידאו, והוא משמש לא אחת גם בתור מנוע חיפוש שדרכו קהלים מחפשים מידע, מדריכים ושלל סרטונים שונים שעונים על הרצונות ותחומי העניין שלהם. פרסום ממומן ביוטיוב הוא יצור קצת שונה מיתר אפיקי הפרסום הממומן שיש לנו בענקית החיפוש. הוא מאפשר לנו
קידום ממומן בטאבולה
לרוב כשאנחנו מדברים על קידום ממומן, הרי שבמסגרת אפיקי השיווק הדיגיטלי עולות לנו מיד פלטפורמות כמו גוגל, פייסבוק (ובה גם אינסטגרם), טיק טוק ואולי גם לעתים לינקדאין. אולם לצד פלטפורמות חשובות אלו, ישנה גם מערכת נוספת שלעתים יכולה להפוך לחלק בלתי נפרד מתוך מערך השיווק הדיגיטלי שלנו, ושמה הוא טאבולה
איך נדע שהקמפיין הממומן שלנו משתלם?
החלטתם להשקיע בקמפיין ממומן בגוגל או ברשתות החברתיות (ואולי גם משולב?), הבנתם יחד עם הקמפיינרים שלכם בדיוק מהו התקציב, העליתם מודעות, השקעתם מחשבה, נוצר קופי מעולה ותמונות וגרפיקות שמשקפות בדיוק את בית העסק, וכעת עולה השאלה הגדולה האם ההשקעה בקמפיין הממומן אכן משתלמת הלכה למעשה? ב-Just Digital המטרה שלנו היא
קידום ממומן לרואי חשבון
אם אתם משרד רואי חשבון שמבקש לצרף אליו לקוחות חדשים כאן ועכשיו, אין כל ספק שקידום ממומן בגוגל הוא זה שייתן לכם את התשובה המידית. קידום אתרים ממומן בגוגל, עובד בשיטת Pay Per Click (תשלום פר הקלקה) ולכן גם אתם פוגשים לא אחת במונח PPC. כל עוד אתם מבקשים שלקוחות

קידום ממומן לעורכי דין
קידום ממומן לעורכי דין הוא שם כולל שחוסה תחתיו את מערכת הקמפיינים הממומנים של גוגל, רשתות חברתיות ועד לפרסום תוכן ממומן באתרים החדשותיים המובילים. עשינו לכם קצת בלגן? חכו עוד רגע אחד, הישארו איתנו 🙂 בגדול, שיווק דיגיטלי הוא שיווק; אז מה מבדיל בין עורכי דין לבין, נניח, עסק שמספק
יוטיוב סטודיו – המדריך השלם
מאז שגוגל רכשה את אתר יוטיוב ב-2005 היא הפכה אותו לאתר הסרטונים הנצפה והמצליח ביותר ברשת. לשם ניהול הממשק יצרו את יוטיוב סטודיו וכך שדרגו את כל התהליך. הנה רק כמה נתונים מעודכנים ומרשימים באתר יש כ-2 מיליארד משתמשים מחוברים בחודש בכל דקה מועלים ליוטיוב כ-500 שעות של ווידאו הרווח

4 תובנות חשובות מהמדריך על מפות חום של HotJar
מפות חום מאפשרות לנו לדעת כיצד המשתמשים "רואים" את האתר שלנו. למה זה חשוב? ב-Just Digital יצרנו עבורכם את המדריך הבא 🙂 הלוגיקה מאחורי מפות החום אומרת שהגולשים בדרך כלל מסתכלים על המקום בו סמן העכבר שלהם נמצא, ולכן אפשר למפות את האזורים החמים והקרים ביותר בכל דף על פי
כל הדברים החשובים שאתם צריכים לדעת על עדכון iOS 14 של אפל
אחד השינויים הגדולים בעדכון האחרון של אפל למערכת ההפעלה שלה (גרסה 14.5) היא האפשרות לתת לגולשים להחליט אילו אפליקציות בדיוק יוכלו לעקוב או לא לעקוב אחריהם. זאת בנוסף לאפשרות לסנן גישה לחלקים מסוימים של הטלפון כגון מצלמה ואנשי קשר. מבחינת אפל, ככל שיותר אנשים יתחילו להגביל את המעקב אחרי האפליקציה
שיפור הביצועים שלכם ב-Google Ads באמצעות גוגל אנאליטיקס
שיפור הביצועים שלכם ב-Google Ads באמצעות ניתוח ההמרות תחת Google Analytics לפני כמה שנים גוגל הצליחה לזעזע חלק לא קטן מקהילת המשתמשים שלה כאשר הסתירה את החיפושים האורגנים בתוך Google Analytics. גוגל הסבירה שמכיוון שהיא הצפינה את החיפוש, הרי שהמידע הזה כבר לא קיים. מצד שני, מי שמקדם באופן ממומן
איך להקפיץ את מכירות המוצרים שלכם דרך אינסטגרם
גם אם יש לכם חנות אי-קומרס שמקבלת המון תנועה מגוגל וקידום ממומן, אפשר להגביר את החשיפה שלה באינטסגרם ולזכות בחשיפה לקהל יעד ממוקד שירצה לקנות את המוצרים שלכם. באינסטגרם יש שתי דרכים עיקריות לחשוף מוצרים למשתמשים או העוקבים שלכם: באמצעות פוסטים פשוטים והפניה לפרופיל שלכם שמכיל קישור חיצוני (למעט חשבונות
להפוך את הלימון ללימונדה : פרסום ממומן ב-2021
שנת 2020 הייתה אחד השנים הקשות ביותר שידעה האנושות ואין כמעט מדינה שלא חוותה משבר כלכלי עמוק. יכול להיות מאוד שגם העסק שלכם נפגע ונאלצתם לקצץ בתקציב השיווק למרות שכרגע הערוץ האינטרנטי הוא ערוץ המכירות העיקרי שלכם. לכן אולי תתפלאו, אבל בהחלט אפשר להפוך את תחילת השנה האזרחית החדשה להזדמנות