JUST DIGITAL BLOG

קידום ממומן לעורכי דין

קידום ממומן לעורכי דין

קידום ממומן לעורכי דין הוא שם כולל שחוסה תחתיו את מערכת הקמפיינים הממומנים של גוגל, רשתות חברתיות ועד לפרסום תוכן ממומן באתרים החדשותיים המובילים. עשינו לכם קצת בלגן? חכו עוד רגע אחד, הישארו איתנו 🙂

בגדול, שיווק דיגיטלי הוא שיווק; אז מה מבדיל בין עורכי דין לבין, נניח, עסק שמספק שירותי הובלות ורוצה לשווק את עצמו? במילה אחת: תחרות.

התחרות שקיימת בענף המשפטים היא אדירה, וכפועל יוצא מכך, מדובר באינספור שחקנים שמתחרים על ליבו של אותו קהל היעד, ובעלויות גבוהות מאוד להקלקה שנובעות מן הרצון של של משרדי עריכת הדין להופיע לקהלים הרלוונטיים להם.

מה עושים? מתווים אסטרטגיה

אפשרויות השיווק למשרדי עריכת דין הן רבות ומשתנות, וצריך לדעת לבחור בצורה הנכונה ביותר את האפיקים שמתאימים לנו, וכן שהאפיקי השיווק הממומן יתאימו לתקציב.

ב-Just Digital אנחנו בראש ובראשונה עורכים אתכם שיחת אפיון, מבקשים ללמוד על השירותים המשפטיים שאתם מבקשים לתת, להבין את התקציב הפרסומי שאתם יכולים להקצות לחודש, ומשם להחליט יחד אתכם איך לבצע את המהלך בצורה הנכונה ביותר.

כאן נדגים כיצד זה בא לידי ביטוי בפועל:

1. קמפיינים ממומנים בגוגל לעורכי דין

קמפיינים ממומנים בגוגל בתחום המשפטים יצריכו תקציב רב יחסית, זאת כיוון שהעלויות להקלקה הן גבוהות.

אם אותה חברת הובלות שהדגמנו בתחילת דברינו, תוכל להסתפק ב-70 ש"ח תקציב יומי לפרסום בגוגל ואולי פחות, הרי שלמשרד עורכי דין נמליץ להתחיל לכל הפחות מ-150 שקלים לתקציב יומי.

בכללותו של עניין, מבחינת אסטרטגיית שיווק, אנו קודם כל ממליצים לעורכי דין לקדם את המשרד באופן ממומן בגוגל, זאת כיוון שגוגל עונים על צורך מידי מצד הגולשים.

המתמטיקה היא פשוטה: גולש שזקוק לעורך דין יחפש עורך דין.

לכן, המילים העיקריות שנקדם יהיה עם צירופי 'עורך דין' + סוג השירות.

לצד זאת, נאפיין מספר פרמטרים נוספים וחשובים שיאפשרו לקמפיין למקסם את הביצועים שלו:

  • מיקום גיאוגרפי: האם השירות המשפטי שאתם נותנים הוא מקומי? או כלל ארצי? כך למשל, לרוב, אדם יחפש עורך דין מקרקעין בעיר המגורים שלו. נכון הדבר גם לגבי עורך דין צוואות וירושות. לעומת זאת, עורכי דין לדיני עבודה או ביטוח לאומי, בהחלט יכולים לספק את השירות למעגלים גיאוגרפיים רחוקים יותר.
  • נקודות 'כואבות': ברמת המודעה, אנחנו חייבים כבר מהרגע הראשון לציין את נקודות החוזקה שלכם וכן את הנקודות הכואבות שיניעו את הגולשים להשאיר לכם את הפנייה. למשל מספר התיקים שצלחתם מול הביטוח הלאומי, או ההצלחות אל מול הוועדות הרפואיות וכיוצא בזאת.
  • גורמים מעודדי אמינות: בהמשך ניגע בנושא דף הנחיתה, אך נאמר בקצרה שהגולשים שלנו רוצים לקבל קצת 'זריקת עידוד' שהם הגיעו למקום הנכון. חשוב שנציג להם הצלחות של המשרד, סריקות של פסיקות, הכרעות, סכומי פיצוי, וואטסאפים או ביקורות מהללות מצד הלקוחות.

לסיכום ביניים: קמפיין ממומן בגוגל לעורכי דין הוא הצעד הראשון, הבסיסי והחשוב ביותר.

2. קמפיינים ברשתות החברתיות לעורכי דין

כאן אנחנו יכולים לומר לכם שמדובר בצעד שיווקי שיותר מיועד למשרדי עורכי דין שיש להם את האפשרות להקצות תקציב נוסף.

הרשתות החברתיות יכולות להשתלב במגוון דרכים.

דרך אחת שאנחנו מאוד ממליצים עליה היא פרסום חוזר: גולשים שיבקרו אצלנו באתר / דף הנחיתה, בזכות הקידום הממומן, ושלאחר מכן יעזבו את האתר וימשיכו הלאה בתוצאות החיפוש, יראו מודעות נוספות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. בעצם כל מי שביקר אצלנו, במידה ולא השאיר את הפנייה, יראה את הפרסום החוזר שירדוף אחריו למשך תקופה מסוימת.

דרך נוספת היא ליזום מודעות ממומנות שיוצגו בפני הגולשים. אנחנו יכולים לספר לכם שזאת שיטה שלא תמיד עובדת טוב, וחשוב להיות עם האצבע על הדופק. בעוד שבקידום בגוגל אנחנו מוצגים רק לגולשים שחיפשו אותנו, הרי שבקידום ברשתות החברתיות אנחנו אלו שיוזמים, אנחנו אלו שמוצגים לגולשים 'כבדרך אגב' בפיד שלהם.

זה לא מקרי שאתם לא רואים המוני פרסומים של עורכי דין ברשתות החברתיות, וצריך לדעת לעשות את זה חכם.

וזה מה שמוביל אותנו אל האפיק הבא:

3. קידום תוכן ממומן לעורכי דין בטאבולה ובאאוטבריין

קידום תוכן ממומן מתבצע באמצעות שתי הפלטפורמות טאבולה ואאוטבריין שבאמצעותן ניתן להציג כתבה ישירות בתוך אתרים חדשותיים. הגולשים שמקליקים על הכתבה למעשה נכנסים לדף נחיתה שיצרנו או לאתר שלנו.

ואיך זה משתלב לנו באסטרטגיה?

באמצעות תוכן ממומן ניתן ליצור כתבה מאוד משכנעת שתדבר בדיוק על מה שמפריע לגולשים. לספר על סיפור הצלחה כיצד זכויותיה של עובדת בטיפולי פוריות נרמסו בעבודתה, או לספר כיצד אותו בעל עסק עצמאי שנפצע הצליח להשיג פיצויים גבוהים במיוחד מהביטוח הלאומי, זאת למרות הקשיים שהמוסד לביטוח לאומי הערים.

את הכתבה אנחנו עורכים באופן מאוד שיווקי, ובו-זמנית אינפורמטיבי ומעניין. סוחפים את הגולשים, שמים אתכם כמשרד עורכי דין, במרכז הבמה, ומשלבים אפשרויות יצירת קשר מטלפון ועד לטופס השארת פרטים בתוך העמוד.

אבל זה לא הכל: תוכן ממומן מאפשר לנו ליצור קהלים ממוקדים

ברגע שבו גולש גולל באתר חדשותי, פוגש בכתבה שלנו, נכנס אליה ומתחיל לגלות בה עניין ולגלול לאורכה, אנחנו יכולים 'לסמן' את אותו הגולש באמצעות קוד מיוחד. הקוד הזה, מוסיף אותו אל תוך מאגר של קהלי יעד באפיקים שונים.

כך למשל, ניתן להטמיע קודי מעקב של גוגל שלאחר מכן יאפשרו לנו להציג לאותו אדם שביקר בכתבה, מודעות ממומנות עם באנרים פרסומיים.

ניתן גם להטמיע קודי מעקב של פייסבוק שלאחר מכן יאפשרו לנו להציג לאדם שביקר בכתבה, מודעות ממומנות בפיד.

איפה הקאץ'?

קידום תוכן ממומן הוא תחום יקר שמצריך תקציב משמעותי.

עם זאת, במקרים רבים, הניסיון שלנו מלמד אותנו שהתוכן הממומן מספק לידים איכותיים אפילו יותר מהרשתות החברתיות, ולכן אפשר לבחור בשניים מתוך שלושת האפיקים שהצגנו.

דפי נחיתה לעורכי דין – לבסס אמינות מול הגולשים

עד כה דיברנו בעיקר על הדרכים שבאמצעותן הגולשים יפגשו בנו ויגיעו אלינו.

עכשיו נשאלת השאלה: לאן הם יגיעו?

לפני שאנחנו מתחילים בקידום הממומן, נרצה לבחון היטב או את האתר שלכם או את דף הנחיתה שיש ברשותכם.

אין לכם אתר? אין דף נחיתה? אנחנו כבר נדאג לבנות לכם. אך על שירותי בניית דפי נחיתה נדבר כבר במועד אחר. לענייננו כאן: בין אם מדובר באתר המשרד ובין אם מדובר בדף נחיתה, הרי שהם מוכרחים להיות משכנעים ומניעים לפעולה.

1. מי אתם? ולמה אתם?

דף הנחיתה מוכרח להציג מידית בדיוק מי אתם, במה המשרד עוסק, הוותק וכל היתרונות השונים שיכולים להניח את דעתם של הלקוחות הפוטנציאליים.

לצד זאת, דף הנחיתה יעורר דחיפות: התייעצו עכשיו, קבלו ייעוץ ראשוני, קבלו ייעוץ טלפוני משפטי, שוחחו עם עורך דין. כל מה שיגרום להם להבין שהם יכולים בזה הרגע לקבל את הייעוץ שהם זקוקים לו.

ולבסוף – להראות הצלחות. כולנו מחפשים תיקי עבודות. אתם וודאי תבקשו מאתנו להציג לכם אסמכתאות לקידומים קודמים שעשינו. כך גם הלקוחות שלכם יבקשו לראות סריקות של הכרעות, פסקי דין, פיצויים גבוהים שנפסקו לטובת הלקוחות ועוד.

2. פידבקים של לקוחות

אנחנו לוקחים בחשבון שזה לא תמיד אפשרי, ולמשל עורך דין פלילי לא יכול להציג לראווה את הלקוחות שלו.

ועם זאת, במידה ואתם עורכי דין בתחומים אחרים, הרי שאפשר לסנכרן את דף הנחיתה יחד עם הכרטיס העסקי שלכם בגוגל ולהציג את הביקורות ישירות למי שהקליק על המודעה.

בנוסף, אפשר לצלם המלצות של גולשים מתוך הוואטסאפ, להציג סריקות של מכתבי תודה – כל מה שיכול לתת לגולשים את החיבור האישי אתכם. כל מה שירגיע את הלקוח או הלקוחה הפוטנציאליים ויחזק בהם את הידיעה שהם הגיעו אל המקום הנכון.

בקידום ממומן לעורכי דין חייבים להיות עם האצבע על הדופק

בתחום שיווק שבו התקציבים הם גבוהים באופן יחסי, אי אפשר להניח לקמפיינים פשוט לרוץ סתם כך. מוכרחים, אבל מוכרחים להיות עם האצבע על הדופק ולוודא שהכסף שלנו עובד בשבילנו.

ב-Just Digital צברנו ניסיון רב בפרסום ממומן לעורכי דין, תוך שאנחנו יוצרים אסטרטגיית שיווק מותאמת אישית לפי תקציב ותחום התמחות.

אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ ראשונית במסגרתה נבדוק כיצד נוכל לסייע במאמצי השיווק, ולהגדיל את מכסת הלקוחות של המשרד.