JUST DIGITAL BLOG

קידום ממומן לרואי חשבון

קידום ממומן לרואי חשבון

אם אתם משרד רואי חשבון שמבקש לצרף אליו לקוחות חדשים כאן ועכשיו, אין כל ספק שקידום ממומן בגוגל הוא זה שייתן לכם את התשובה המידית.

קידום אתרים ממומן בגוגל, עובד בשיטת Pay Per Click (תשלום פר הקלקה) ולכן גם אתם פוגשים לא אחת במונח PPC. כל עוד אתם מבקשים שלקוחות פוטנציאליים המחפשים אחר שירות, ימצאו אתכם בתוצאות החיפוש של גוגל מעכשיו לעכשיו, הרי שזהו הכלי המרכזי והמשמעותי ביותר עבורכם.

אבל עד כה, כל מה שסיפרנו לכם פה לא מחדש דבר. הרי כל עסק, לא רק רואי חשבון, ישמח להיעזר בגוגל ממומן כדי להביא לקוחות. אם כך הדבר, למה אנחנו מתייחסים לנושא הזה באופן פרטני?

בשונה מתחומים אחרים, ראיית חשבון היא תחום מורכב ומאוד יקר. בשיטה שבה אנחנו משלמים פר הקלקה, ישנם מתחרים רבים שמתחרים על לבם של הלקוחות הפוטנציאליים ומשם שכל הקלקה יכולה לעלות לנו עשרות שקלים!

ב-Just Digital אנחנו מביאים איתנו ידע מקצועי, ניסיון רב בתחום ואסטרטגיה ממוקדת שתעזור לכם להגיע לתוצאות אפקטיביות.

השאירו לנו פניה, ונשמח לבחון כיצד נוכל לעזור. ואם אתם רוצים להעמיק בנושא מעט יותר, הכנו מדריך שלם שמסביר כיצד אנו ניגשים לקדם באופן ממומן, פירמות, משרדים ופרילנסרים בראיית חשבון.

תחרות גבוהה = להיות עם האצבע על הדופק

במילים פחות עדינות: איך נגרום לכם להופיע בתוצאות החיפוש באופן ממומן, להביא לידים, ומבלי 'לשתות' לכם אלפי שקלים בחודש?

הרי המורכבות נובעת מכך שעלות הביד (הצעת המחיר, בעצם תדמיינו שאנחנו עושים מכרז על מילת מפתח ומי שמציע סכום גבוה יותר, יופיע יותר) למילים אלו עשויה להיות גבוהה מאוד.

כדי שנפיק את המירב מהתקציב, נדרש תכנון קפדני ואסטרטגיה שנסמכת בין היתר על ניסיון שצברנו:

בחירת מילות מפתח מדויקות

אין כאן מקום 'להתפזר' ולבחור מילים שונות. יש להתמקד במילים שמבטאות כוונה לקבל פרטים על שירותי ראיית חשבון, כמו "רואה חשבון לעסקים קטנים" או "רואה חשבון לחברה בע"מ", "רואה חשבון לעוסק מורשה" וכיוצא בכך.

מילות מפתח כלליות מידי עלולות לבזבז לנו תקציב ללא יצירת לידים איכותיים. לרוב יהיה מדובר באנשים המבקשים לקבל מידע חשבונאי כזה או אחר.

פילוח קהל יעד מדויק

האם יש לכם קהל יעד מסוים שהייתם רוצים לקבל ממנו פניות? למשל, ישנן פירמות שמבקשות לקבל פניות אך ורק מחברות בע"מ.

בקמפיין ממומן לרואי חשבון מוטב שננסה לפנות לקהל מוגדר היטב ככל הניתן: בעלי עסקים קטנים, פרילנסרים, אנשים פרטיים או חברות סטארטאפ, בהתאם למיקוד המשרד.

יצוין שאפשרויות הפילוח שלנו בגוגל הן מאוד מועטות, בשונה מרשתות חברתיות. ועם זאת, אסור שנזנח את הנושא. מספיק פילוח קטן כדי להביא לשינוי ענק.

מסרים ברורים שמניעים לפעולה

תחרות גבוהה באה לידי ביטוי לא רק בעלויות ביד גבוהות, אלא גם בהצפה של מידע. הגולשים שלנו רואים אינספור הצעות, ואנחנו צריכים לתפוס את תשומת הלב שלהם, להשיג דבר מה ייחודי יותר.

זה בא לידי ביטוי בראש ובראשונה במסרים חדים וברורים שיבליטו את המודעה של המשרד על פני המתחרים, למשל:

  • הדגשת הפן האישי והשירות – לקוחות פוטנציאליים רבים אינם מחפשים פירמה גדולה (תלוי כמובן בפילוח קהל היעד) אלא משרד שיוכל להציע יחס אישי ואכפתי. משפטים כמו "אנחנו איתך לכל אורך הדרך" או "ייעוץ מותאם אישית לעסק שלך" יכולים ליצור תחושת חיבור וביטחון.
  • ניסיון ומקצועיות – הדגשת שנות הניסיון, תחומי ההתמחות, ובעיקר דברים שמביאים עמם מספרים. מספרים יכולים ללכוד את תשומת הלב בקלות רבה יותר. לדוגמה: "מעל 10 שנות ניסיון בליווי חברות בע"מ".
  • קריאה ברורה לפעולה – בסוף הגולשים שלנו צריכים שקצת 'יגרמו' לבקר באתר. וחשוב שנכלול מסרים כמו "צרו קשר עוד היום לשיחת ייעוץ ללא התחייבות" או "מלאו את הטופס ונחזור אליכם תוך 24 שעות".

וזה מוכרח לבוא לידי ביטוי גם בדף הנחיתה

כחלק מן הבדיקות שנערוך אתכם כבר בשיחת הייעוץ הראשונית, נבקש לבדוק האם יש לכם אתר שאליו אתם תרצו להפנות את הגולשים בקידום הממומן, או שאולי תצטרכו (וייתכן שגם נמליץ) דף נחיתה.

דפי נחיתה יכולים להציע לנו גמישות רבה הרבה יותר מאתר האינטרנט של הפירמה. בדף הנחיתה נוכל לכלול מסרים קצרים וברורים, להדגיש את היתרונות, ולגרום לגולשים כמה שיותר להשאיר את הפניה.

כמו בקופי של המודעות שלנו, כך גם בדף הנחיתה; כל מילה ומילה, כל מבנה וכל תצוגה בדף יכולה לשנות באופן דרמטי את תוצאות הקמפיין הממומן.

קמפיין ממומן בגוגל לרואי חשבון הוא יקר, ואם אנחנו עושים את זה, חשוב שנעשה את זה נכון. שנסחט עד כמה שניתן את הלימון.

היבטים טכניים שחשוב להקפיד עליהם

קמפיין ממומן מוצלח דורש גם ירידה לפרטים הטכניים בניהול הקמפיין. במרוצת הזמן גיבשנו דרך עבודה שעובדת לנו נהדר בתחומים תחרותיים דוגמת עורכי דין, רואי חשבון ורופאים. אלו הם תחומים שזוכים לפיקוח הדוק יותר מצד מנועי החיפוש, ושנחשבים לתחרותיים ויקרים.

ככל שהקמפיין 'בריא' יותר טכנית, כך הוא גם יכול להפיק לנו את המירב ובעלויות הקלקה נמוכות באופן יחסי.

החל מהרחבות למודעות כמו תוספי שיחה, קישורים לאתר, כתובת פיזית שתוצג ברמת המודעה ועוד. כל אלו יסייעו משמעותית להגדיל ולייעל את האפקטיביות של המודעות.

בנוסף, לצערנו כבר פגשנו במקרים בהם קמפיינים קודמים בוצעו בצורה רשלנית במידה מסוימת עם מעקב לקוי אחר ההמרות. כל עוד אנחנו לא עוקבים היטב אחרי ההמרות שמגיעות מן החשבון, בין אם מוואטסאפ, טופס יצירת קשר או התקשרות טלפונית, הרי שאין לנו אפשרות לערוך אופטימיזציה ושיפור לביצועים.

ב-Just Figital אנו נקיד שאת כל הזמן הדרוש להקמת קמפיין מלוטש שישדר לנו את הנתונים הנדרשים כך שנבין בדיוק מאילו מילות מפתח הגיעו ההמרות, מהו שיעור ההמרות, וכן מהי העלות לליד. באמצעות נתונים אלו בלבד, נוכל לבצע אופטימיזציה מתמדת לשיפור הביצועים ויחס ההמרה.

וכאן הרכיב החשוב ביותר: עבודה מתמדת.

אין כאן קסמים, אלא עבודה עקבית שבוחנת את ביצועי הקמפיין, משפרת אותו ומדגמת אותו מדי יום ביומו.

שימוש ברימרקטינג לקידום ממומן לרואי חשבון

רימרקטינג, זהו פרסום חוזר, אמצעי פרסומי נוסף שיכול להופיע לגולשים שכבר ביקרו באתר / דף הנחיתה שלנו ולהחזיר אותם אלינו. בעצם לשכנע אותם להשאיר לנו את הפניה.

זה מאוד תלוי בגובה התקציב, ואם מדובר בתקציב מאוד ברור ומוגבל, הרי שנעדיף שלא להשתמש באמצעי שיווק נוספים. במידה וישנו תקציב רחב מספיק, הרי שייתכן ונמליץ לכם לשלב פרסום חוזר ברשתות החברתיות ובמודעות באנר בגוגל.

כך גולש שיקליק לנו על המודעה הממומנת בגוגל, יקבל לאחר מכן פרסומים בפיד של הפייסבוק ובאינסטגרם, או יראה מודעת באנר שמופיעה בצידי אתרי חדשות מובילים (והמודעות הללו מופיעות באמצעות מערכת הפרסום הממומן של גוגל).

וזה בדיוק מה שאנחנו עושים ב-Just Digital

ניהול קמפיין ממומן בגוגל דורש הבנה מעמיקה של מערכת גוגל אדס, אך גם ניסיון ובקיאות בפרסום הממומן של ענפים שונים.

תחום ראיית החשבון נחשב לתחרותי מאוד, וכדי שנצלח אותו ונפיק ממנו את המיטב, חשוב לעשות זאת עם אנשי מקצוע מנוסים.

יחד אתכם, נלמד את העסק שלכם, נזהה הזדמנויות ודגשים תחרותיים, נמנע מבזבוז תקציב על קהלים לא נכונים או מילות מפתח לא רלוונטיות, וחשוב מכול: ניתן מענה מהיר לכל מסקנה שנפיק.

שיווק דיגיטלי הוא הרבה פעמים ניסוי וטעיה. אנחנו אף פעם לא ניגשים לקמפיין בשאננות, ובכל פעם מחדש, עוקבים אחר הביצועים באופן קפדני, מבצעים שינויים ומאפטמים את הקמפיין עד לרמה הגבוהה ביותר שתבטיח לכם ביצועים מקסימליים.

ובכל שאלה והתייעצות, אנחנו כאן. למידע נוסף אודות שירות קידום ממומן לרואי חשבון, השאירו לנו פניה באתר או צרו עמנו קשר.