ניהול קמפיין באינסטגרם

נצלו את הרשת החברתית הצומחת בעולם וקבלו את הלקוחות בפילוח המדויק ביותר שניתן להשיג כיום באינטרנט

ניהול קמפיין באינסטגרם

אינסטגרם נחשבת לרשת החברתית הצומחת ביותר כיום, עם כמיליארד משתמשים רשומים העושים בה שימוש יום יומי בכל מקום בו הם נמצאים. כבר לא צריך להיות משפיען עם מאות מיליוני עוקבים על מנת לקבל בה חשיפה וניתן לפרסם בתוך המערכת באופן שיביא אתכם ישירות אל הפיד של המשתמש.

לצד מודעות התמונות והסרטונים הקלאסיות, באינסטגרם אפשר לפרסם באמצעות מודעות סטורי ייחודיות, מודעות אוספים ועוד, כך שהגולשים מתחברים אל העסקים והמפרסמים בצורה הרבה יותר טבעית ואפקטיבית.

הצטרפו לעשרות עסקים שכבר קיבלו יותר לעסק שלהם, בזכות פירסום ממומן באינסטגרם

מה כולל ניהול קמפיין באינסטגרם?

הקמת פרופיל עסקי

אם עדיין לא הקמתם פרופיל עסקי באינסטגרם, נקים עבורכם ונעצב עמוד בצורה הטובה ביותר שיש על מנת שתוכלו לקדם דרכו פוסטים קיימים בקלות.

בחירת קהל היעד האופטימלי

ניתן לבחור קהל יעד על פי מיקום, תחומי עניין, נתונים דמוגרפים או התנהגות באופן פשוט ונוח, אך חשוב לעשות זאת בצורה מקצועית ובסיוע שלנו על מנת לקבל מיקוד אופטימלי.

בחירת היעד המתאים ביותר לקמפיין

בין היתר תוכלו להביא יותר גולשים לאתר שלכם, לגרום להם לצפות בסרטוני מותג, להגדיל את מספר העוקבים או להוריד אפליקציות, כאשר ביחד נבחר את היעד המתאים ביותר למסע הפרסום.

בחירת סוג המודעה בעלת הנראות הטובה ביותר

בחירת סוג המודעה המתאים ביותר הוא שלב קריטי במסע הפרסום מכיוון שלכל מוצר או שירות יש מאפיינים ייחודים על פיהם נקבעת הדרך הטובה ביותר להציג אותם לקהל היעד.

ניהול קמפיין מאוחד עם פייסבוק

מכיוון שפייסבוק ואינסטגרם משתמשות באותה מערכת פרסום, ניתן להעלות מסעות פרסום משותפים עבור חלק מהפורמטים כמו למשל מודעות תמונה. קמפיינים מאוחדים מאפשרים לקבל חשיפה מקסימלית תחת אותו התקציב.

מדוע מודעות סטוריס הן עניין כל כך גדול?

הסטוריס הוא הפורמט הפופולארי ביותר ברשת להעברת חוויות ואומץ על ידי כמעט כל אתר גדול כיום, כולל Youtube של המתחרה הגדולה גוגל. כ-500,000 משתמשים צופים בסטוריס או יוצרים אותם מדי יום ביומו באינסטגרם, כאשר שליש מן הסטוריס בכלל הפלטפורמה הם של מותגים. עבור עסקים, הסטוריס מאפשרים להשתמש בתכונות ייחודיות כגון אזכורים (@mention), האשטאגס וסטיקרים עם סקרים.

עפ"י סקרים פנימיים של אינסטגרם, שימוש ביכולות האינטראקטיביות של הסטוריס ביחד עם סרטונים או סקרים מגדילים את האפקטיביות שלהם באופן משמעותי.

תהליך העבודה

ניהול קמפיין בגוגל

שיחת
הכרות

ניהול קמפיין בגוגל

איפיון
קהל ומטרות

ניהול קמפיין בגוגל

בחירת
סוג הקמפיין

ניהול קמפיין בגוגל

מחקר שוק
וקהלי יעד

ניהול קמפיין בגוגל

ניהול שוטף של מודעות ותקציבים

דוחות חודשיים ומעקב

סגירת תפריט