Just Digital שיווק דיגיטלי | מידע מקצועי
מאמרים מקצועיים בתחום השיווק הדיגיטלי
פוסטים אחרונים
10 כלים לשיווק בפייסבוק
כל מי שפעיל בעולם השיווק ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ושות' יודע שניהול של דפים וקמפיינים ממומנים יכול להיות משימה לא פשוטה בכלל: אנשי סושיאל רבים מפעילים מספר גדול של עמודים או חשבונות מודעות, וכל אחד מהם צריך להתעדכן בפוסטים מקוריים או "קופי" על בסיס קבוע. חשוב גם לנטר את כל
פתיחת חנות מעוצבת בפייסבוק
אם אתם מנהלים עמוד עסקי בפייסבוק, סביר להניח ששמתם לב לאפשרות לפתוח סוג של חנות וירטואלית עם קטלוג מוצרים. עד כה המכירה של המוצרים האלו לא נעשתה בצורה ישירה, אך לאחרונה פייסבוק שכללה את החנויות האלו ופתחה סוג של פורטל אי-קומרס המיועד לכל מי שמיועד למכור את המוצרים שלו. נכון
עוד לא מכירים את שופיפי? כדאי שתכירו!
הישראלי הממוצע שרוצה למכור ברשת רגיל בדרך כלל לעבוד עם חנויות שמציעות לו חברות מקומיות לבניית אתרים. ובאמת, אלו בדרך כלל החנויות שהכי מתאימות לעברית ועונות על כל אפשרויות הסליקה הנפוצות כאן בארץ ובראשם שופיפי. יש כמובן גם את אמאזון ו-ebay, אבל הן מתאימות בעיקר למי שמעוניין למכור לחו"ל ופחות
מה זה טיקטוק וכיצד ניתן לעבוד איתו?
המדריך השלם לשיווק ופרסום עם טיקטוק טיקטוק היא רשת פופולארית במיוחד בקרב צעירים ואי אפשר להתעלם מאחוזי הצמיחה המרשימים שלה. מדובר ברשת שבה מדביקים "מיני סרטונים". רוב הסרטונים הם באורך ברירת המחדל של עד 15 שניות, אך בפועל ניתן לצלם גם סרטונים ארוכים יותר של עד 60 שניות. הנה רק
הדרך הקלה למדוד את ההחזר על ההשקעה שלכם
אם אתם מנהלי שיווק דיגיטלי העוסקים בקידום ממומן באינטרנט או רק מקבלים דוחות ממנהל הקמפיינים שלכם, סביר להניח שגם אתם שומעים את המונח ROAS) Return on Spends) או "החזר על הוצאות" לפחות פעם אחת בשבוע. ובאמת, אם אנחנו רוצים לדעת כמה החזרנו על כל שקל / יורו / דולר שהשקענו
המדריך השלם לפרסום ביוטיוב 2020
מאז שגוגל רכשה את אתר יוטיוב ב-2005 היא הפכה אותו לאתר הסרטונים הנצפה והמצליח ביותר ברשת. הנה רק כמה נתונים מעודכנים ומרשימים ממאי 2020 על פי אתר Statista: באתר יש כ-2 מיליארד משתמשים מחוברים בחודש בכל דקה מועלים ליוטיוב כ-500 שעות של ווידאו הרווח ממודעות ביוטיוב הסתכם ב-15.15 מיליארד דולר
איך להסיר קהלים לא רלוונטים מפרסום ורימרקטינג
כאנשי שיווק באינטרנט אנחנו מחפשים את קהל היעד הרלוונטי ביותר, אבל גם מסננים החוצה קהלי יעד לא רלוונטיים. אחרת עשוי להיווצר מצב שבו אנחנו משקיעים המון כסף בקמפיין ומביאים הרבה תנועה לאתר, אבל מגלים שחלק ממנה כלל לא רלוונטית אלינו. אנחנו תמיד יכולים לבצע מיקודים שונים על דרך החיוב (את
כך תשוו את ביצועי האתר הנוכחיים שלכם לתקופה שלפני משבר הקורונה
משבר הקורונה הפתיע את כולנו ולמרות שהסימנים הראשונים הגיעו כבר בחודש פברואר, המחלה החלה להתפשט בקצב גבוה במיוחד בחודש מרץ ואילך. למרות שרובינו נמצאים יותר בבית ותדירות השימוש באינטרנט גבוהה במיוחד, אתרים מסוימים ראו דווקא האטה. לדוגמה, אתרי מתכונים נעשו הרבה יותר פופולאריים, אך אתרים לאולמות אירועים או ארגון חתונות
כך תוכלו להגדיל את המכירות שלכם בגוגל שופינג ב10 צעדים פשוטים
גוגל שופינג הוא אחד משירותי הפרסום המתפתחים ביותר של גוגל. בחו"ל הוא קיים כבר במשך שנים, אך לארץ הוא הגיע רק לפני שנים ספורות. כאשר מחפשים מוצרים בגוגל ישראל, אפשר לראות יותר ויותר מודעות ממומנות שתופסות את העין ומאתגרות גם אתרים וותיקים בתחום. מודעות אלו עשויות אף להופיע לפני המודעות
User Intent: באזז וורד או משהו שבאמת יעזור לנו לגייס עוד לקוחות?
כוונת המשתמש היא אחד הנושאים החמים ביותר היום, והסיבה העיקרית לכך היא השינויים הגדולים שגוגל ערכו באלגוריתם שלהם. לא מדובר באלגוריתם אחד ספציפי, אלא במספר רב של אלגוריתמים שעושים שימוש באינטליגנציה המלאכותית של גוגל כדי להבין מה בדיוק המשתמש רוצה למצוא ולהתאים לו את תוצאות החיפוש הטובות ביותר. המשמעות היא
שימוש במעקב האירועים של Facebook Pixel ללא קוד!
מי שיצא לו לעבוד קצת עם הפיקסל של פייסבוק יודע שמדובר בכלי אפקטיבי ביותר לניתוח של המרות ויצירת קהלים מותאמים אישית. לאחרונה פייסבוק הפכו את השימוש בו לפשוט יותר מאי פעם בזכות היכולת לעקוב אחרי אירועים נפוצים ללא צורך להשתמש כלל בקוד למעט התקנת הפיקסל עצמו. חשוב להדגיש: הכלי אומנם
שיטות מתקדמות לניתוח הקהל שלכם בפייסבוק עם Facebook Analytics
בעבר דיברנו על הפעולות הבאות: 1.ייחוס באנאליטיקס, משפכים ויצירת לוחות בקרה 2.מעקב אחרי אזכורים של המותג שלנו ברשתות חברתיות היום נדבר על: מבחני בדיקה ולמידה מעקב אחרי המשתמשים שהגיעו מפייסבוק דרך Google Analytics כקבוצה נפרדת יצירת מסננים (דוגמה טובה ניתן לראות בחשבון לדוגמה) מבחני בדיקה ולמידה אם פעם היינו צריכים