ניהול קמפיין באינסטגרם

נצלו את הרשת החברתית הצומחת בעולם וקבלו את הלקוחות בפילוח המדויק ביותר שניתן להשיג כיום באינטרנט

ניהול קמפיין באינסטגרם

אינסטגרם נחשבת לרשת החברתית הצומחת ביותר כיום, עם כמיליארד משתמשים רשומים העושים בה שימוש יום יומי בכל מקום בו הם נמצאים. כבר לא צריך להיות משפיען עם מאות מיליוני עוקבים על מנת לקבל בה חשיפה וניתן לפרסם בתוך המערכת באופן שיביא אתכם ישירות אל הפיד של המשתמש.

לצד מודעות התמונות והסרטונים הקלאסיות, באינסטגרם אפשר לפרסם באמצעות מודעות סטורי ייחודיות, מודעות אוספים ועוד, כך שהגולשים מתחברים אל העסקים והמפרסמים בצורה הרבה יותר טבעית ואפקטיבית.

הצטרפו לעשרות עסקים שכבר קיבלו יותר לעסק שלהם, בזכות פירסום ממומן באינסטגרם

מה כולל ניהול קמפיין באינסטגרם?

הקמת פרופיל עסקי

אם עדיין לא הקמתם פרופיל עסקי באינסטגרם, נקים עבורכם ונעצב עמוד בצורה הטובה ביותר שיש על מנת שתוכלו לקדם דרכו פוסטים קיימים בקלות.

בחירת קהל היעד האופטימלי

ניתן לבחור קהל יעד על פי מיקום, תחומי עניין, נתונים דמוגרפים או התנהגות באופן פשוט ונוח, אך חשוב לעשות זאת בצורה מקצועית ובסיוע שלנו על מנת לקבל מיקוד אופטימלי.

בחירת היעד המתאים ביותר לקמפיין

בין היתר תוכלו להביא יותר גולשים לאתר שלכם, לגרום להם לצפות בסרטוני מותג, להגדיל את מספר העוקבים או להוריד אפליקציות, כאשר ביחד נבחר את היעד המתאים ביותר למסע הפרסום.

בחירת סוג המודעה בעלת הנראות הטובה ביותר

בחירת סוג המודעה המתאים ביותר הוא שלב קריטי במסע הפרסום מכיוון שלכל מוצר או שירות יש מאפיינים ייחודים על פיהם נקבעת הדרך הטובה ביותר להציג אותם לקהל היעד.

ניהול קמפיין מאוחד עם פייסבוק

מכיוון שפייסבוק ואינסטגרם משתמשות באותה מערכת פרסום, ניתן להעלות מסעות פרסום משותפים עבור חלק מהפורמטים כמו למשל מודעות תמונה. קמפיינים מאוחדים מאפשרים לקבל חשיפה מקסימלית תחת אותו התקציב.

מדוע מודעות סטוריס הן עניין כל כך גדול?

הסטוריס הוא הפורמט הפופולארי ביותר ברשת להעברת חוויות ואומץ על ידי כמעט כל אתר גדול כיום, כולל Youtube של המתחרה הגדולה גוגל. כ-500,000 משתמשים צופים בסטוריס או יוצרים אותם מדי יום ביומו באינסטגרם, כאשר שליש מן הסטוריס בכלל הפלטפורמה הם של מותגים. עבור עסקים, הסטוריס מאפשרים להשתמש בתכונות ייחודיות כגון אזכורים (@mention), האשטאגס וסטיקרים עם סקרים.

עפ"י סקרים פנימיים של אינסטגרם, שימוש ביכולות האינטראקטיביות של הסטוריס ביחד עם סרטונים או סקרים מגדילים את האפקטיביות שלהם באופן משמעותי.

תהליך העבודה

ניהול קמפיין בגוגל

שיחת
הכרות

ניהול קמפיין בגוגל

איפיון
קהל ומטרות

ניהול קמפיין בגוגל

בחירת
סוג הקמפיין

ניהול קמפיין בגוגל

מחקר שוק
וקהלי יעד

ניהול קמפיין בגוגל

ניהול שוטף של מודעות ותקציבים

דוחות חודשיים ומעקב

אינסטגרם פלטפורמה שאסור לנו להתעלם ממנה

אינסטגרם היא כבר מזמן לא רק רשת של תמונות.

זו אחת מן הפלטפורמות הדיגיטליות המשפיעות ביותר כיום – מקום שבו צרכנים מגלים מוצרים, מתלהבים ממותגים, משתפים, נהנים מתוכן ויזואלי מאוד ומקבלים החלטות.

קידום ממומן באינסטגרם מאפשר לנו להגיע עם העסק שלנו בדיוק לקהל הנכון, בזמן הנכון, ובאווירה שהכי מתאימה להנעה לפעולה.

השילוב בין עוצמה ויזואלית, רגש, ויראליות והתנהגות צרכנית, הופך את אינסטגרם לכלי אסטרטגי שכל עסק צריך לשקול.

אך כמו כל ענף שיווקי, מהלך נכון מתחיל בתכנון נכון

ב-Just Digital מטרתנו היא לא רק לחשוב על קופי, לייצר סרטון או תמונה ערוכה ולעלות מודעה לאוויר. אנחנו בונים אסטרטגיה.

זה מתחיל מהגדרת מטרות: האם אנחנו רוצים לייצר לידים? להביא תנועה לאתר? להגדיל מכירות? לכל מטרה יש דרך פעולה שונה גם אם לעתים הקופי נראה דומה.

לאחר מכן אנו ניגשים להגדרת הקהלים – עד כמה שישראל קטנה, היא עודנה מורכבת משפע של קהלים שונים והסוד להצלחתה של כל מודעה מתחיל בראש ובראשונה מטרגוט מדויק לפי גיל, מיקום, תחומי עניין והתנהגות במרחב הדיגיטלי.

כך אנחנו יודעים שהתקציב מושקע רק איפה שיש פוטנציאל אמיתי להחזר.

מנקודת השקפתנו, עסקים שמצליחים באינסטגרם הם לאו דווקא אלו עם התקציבים הגבוהים ביותר, אלא אלה שיודעים לדבר נכון לקהל. להבין את השפה, להתאים את המסר, לדעת מתי להופיע ואיך. זהו חיבור בין אסטרטגיה, קריאייטיב ונתונים – שלושת העוגנים שאנחנו עובדים איתם בכל קמפיין.

הקריאייטיב שלנו

אינסטגרם זאת דירה מאוד תיאטרלית, מאוד ויזואלית.

המודעות באינסטגרם חייבות להיות יותר ממושכות – הן צריכות להיראות טבעיות, כאילו הן שייכות לפיד של המשתמש מצד אחד, אך בולטות מספיק מן הצד השני.

זה המקום לספר סיפור, לרגש, להצחיק, במקרים מסוימים אולי לעורר דיון, להתחבר. סרטון טוב, תמונה חזקה, טקסט מדויק – אלו הדברים שעושים את ההבדל בין גולל שממשיך הלאה לסרטון הבא, לבין לקוח שנכנס פנימה ומבקש לקבל פרטים.

התוכן לא צריך לצעוק "פרסומת" – אלא לשדר אמינות, השראה וחיבור למסר.

ניהול שוטף

קמפיין ממומן באינסטגרם לא מסתיים כשמעלים אותו – שם הוא רק מתחיל.

ב-Just Digital הקו שמנחה אותנו הוא שיווק מונחה דאטה. אנחנו עוקבים מדי יום אחרי ביצועים, מנתחים נתונים, מבצעים אופטימיזציה ומשפרים ומשתפרים כל הזמן.

זה כולל בדיקות של שיעורי מעורבות, עלות להמרה, אחוזי הקלקה, ויחס בין תקציב לתוצאה. האופטימיזציה השוטפת, אם תשאלו אותנו, היא מה שמכתיב את ההצלחה.

מדידה חכמה מייצרת החלטות טובות

המסע של המשתמש הוא הכל. האם הוא הקליק? הגיע לדף הנחיתה? עבר להתכתבות בוואטסאפ? רכש? השאיר פניה?

כשמודדים נכון – מבינים מה באמת עובד. וכן.. גם מה לא עובד.

כל פעולה מקבלת ניתוח, וכל מסקנה הופכת לבסיס לשיפור. זו הדרך היחידה לייצר קמפיינים אפקטיביים באמת – כאלה שמייצרים תוצאות לאורך זמן, ולא רק רושם רגעי.

מה שאנחנו מציעים ב-Just Digital

ב-Just Digital נשמח להציע לכם מעטפת שיווקית מלאה.

צעד אחר צעד, נבנה אתכם מהלכים שיווקיים שמתחילים בהבנה אמיתית של קהלי היעד, מהלכים שעוברים דרך תכנון מדויק, קריאייטיב נכון, ומסתיימים בקמפיין מבוסס תוצאות.

כשעובדים נכון, דברים טובים קורים.