ניהול קמפיין בלינקדאין

קמפיין בלינקדין יאפשר לך להגיע ישירות לקהילה העסקית הגדולה בעולם עם יותר מחצי מיליארד אנשי מקצוע ומומחים

כאשר מדברים על קשרים עסקיים ופרסום בין עסקים (Business 2 Business), אין ספק שלינקדין היא כיום הרשת המובילה בעולם בתחום. לינקדין מאגדת בתוכה מספר עצום של חברות ובעלי תפקידים המשתתפים בקהילות מקוונות לצורך גיוס לקוחות פוטנציאלים, הגשת מועמדות לקורות חיים, טיפוח המוניטין ועוד.

פרסום בלינקדין מאפשר להגדיל את אפקט החשיפה באמצעות ערוצי פרסום שונים וייחודים כגון קידום תוכן ופוסטים, שליחת הודעות ממומנות ישירות לתיבת הדואר של נמענים, הודעות טקסט המפנות לעסק שלך ומילוי טפסי לידים.

הצטרפו לעשרות עסקים שכבר קיבלו יותר לעסק שלהם, בזכות פירסום ממומן בלינדקאין

מה כולל ניהול קמפיין בלינקדאין?

יצירה ומיטוב של פרופיל עסקי

לא ניתן להתחיל קמפיין אפקטיבי בלינקדין ללא יצירה או השבחה של הפרופיל העסקים ופרטים מלאים עליך או החברה אותה אתה מנהל

בחירת כלי הפרסום

בחירת כלי הפרסום הנכון בהתאם ליעדי הקמפיין היא אחד מהצעדים המשמעותיים ביותר היכולים לעשות את ההבדל בין כישלון להצלחה

מציאת קהל היעד הנכון

בלינקדין ניתן למקד את קהל היעד על פי מאפיינים ייחודים כגון תפקיד, חברה, מגזר, ניסיון או פשוט להשתמש ברשימת נמענים

שימוש אפקטיבי בשיווק מחדש

קל יותר לתפוס את קהל היעד שכבר מכיר אותך באמצעות שיווק מחדש ולהפנות אליו מודעות ממוקדות על מנת להגדיל את אחוזי הפנייה

מעקב ומדידה

הפקת תובנות חכמה על סמך ביצועי המודעות ואחוזי ההמרות מאפשרת לשפר ולמטב את הקמפיינים הקיימים על מנת לזכות בחשיפה נוספת ולטפח את הפרופיל העסקי

תהליך העבודה

ניהול קמפיין בגוגל

שיחת
הכרות

ניהול קמפיין בגוגל

איפיון
קהל ומטרות

ניהול קמפיין בגוגל

בחירת
סוג הקמפיין

ניהול קמפיין בגוגל

מחקר שוק
וקהלי יעד

ניהול קמפיין בגוגל

ניהול שוטף של מודעות ותקציבים

דוחות חודשיים ומעקב

למה לבחור בלינקדאין לקידום ממומן?

לינקדאין היא הפלטפורמה המובילה לקשרים עסקיים ומקצועיים, עם מעל ל-700 מיליון משתמשים ברחבי העולם.

בשונה מפלטפורמות שיווק אחרות, היא מאפשרת להגיע ישירות למקבלי החלטות, מנהלים ובעלי תפקידים בכירים, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור עסקים הפועלים במודל B2B.

היכולת לטרגט קהלים לפי תפקיד, תחום עיסוק, גודל חברה ועוד, מקנה לנו את האפשרות ליצור קמפיינים ממוקדים ואפקטיביים.

ניהול קמפיינים בלינקדאין ב-Just Digital

ב-Just Digital אנו מתמקדים ביצירת קמפיינים מבוססי דאטה. כלומר, עיקר המשקל של עבודתנו טמון ביכולת שלנו להבין את הנתונים הנובעים מן הקמפייים ולייצר מהלכי שיפור משמעותיים.

התהליך שלנו כולל:

  • הגדרת מטרות ברורות לקמפיין (לידים, חשיפה, מעורבות).
  • ביצוע מחקר שוק ואפיון קהל היעד המדויק.
  • בניית קריאייטיב מותאם לפלטפורמה ולמסרים העסקיים.
  • מעקב שוטף, אופטימיזציה ושיפור ביצועים לאורך כל תקופת הקמפיין.

היתרונות של קידום ממומן בלינקדאין

בסופו של יום, לינקדאין היא פלטפורמה מאוד נישתית, והיא מאפשרת לנו לקבל גישה ישירה לקהלים עסקיים ומקצועיים עם אפשרויות טרגוט מתקדמות ומדויקות.

זאת סביבת פרסום נטולת רעש, עם תוכן מקצועי ואיכותי ובו אנחנו יודעים שאנו מגיעים לקהל יעד מאוד ברור ב-DNA שלו. זאת בעוד שבפייסבוק לשם הדוגמה, אנו יכולים לפגוש בקהלי יעד שונים.

כך למשל, לינקדאין יכולה להתאים לעסק בתחום המתנות המבקש להגיע לקהל עסקי דוגמת בעלי ובעלות חברות המעוניינים לקנות מתנות לעובדיהם. לינקדאין יכולה להתאים גם לעסק בתחום הדיגיטל המתמחה בשיווק B2B.

שאלות ותשובות נפוצות על קידום ממומן בלינקדאין

ראשית כל, אנחנו נשמח להזמין אתכם לשיחת ייעוץ ומיקוד עם הצוות שלנו, ובה נדע לשאול אתכם את כל השאלות המנחות החשובות.

קידום בלינקדאין מתאים במיוחד לעסקים הפונים לקהלים עסקיים כמו חברות טכנולוגיה, שירותים מקצועיים, ייעוץ, פיננסים ועוד.

כל עוד יש לכם שירות כעסק שאותו אתם מעוניינים להציע לעסק אחר, ייתכן מאוד שהפלטפורמה הזו תקנה לכם את הפתרון המדויק.

האם היא בהכרח זולה יותר מאופציות שיווקיות נוספות דוגמת קידום בגוגל?

נאמר מיד: העלות לקליק בלינקדאין עשויה להיות גבוהה יותר. אך אם בד בבד האיכות הגבוהה של הקהל והיכולת להגיע למקבלי החלטות מפצים על כך ומביאים להחזר השקעה גבוה יותר, הרי שמבחינתנו ומבחינתכם זוהי צריכה להיות השורה התחתונה.

בדרך כלל ניתן לראות תוצאות ראשוניות תוך מספר ימים, אך קמפיינים בלינקדאין דורשים סבלנות ואופטימיזציה מתמשכת להשגת תוצאות מיטביות.

אנו מקפידים להיות בכל עת ועת בקשר שוטף עם לקוחותינו, ליזום שיחות סנכרון ולספק מידע מקיף על אופן התנהלות הקמפיין.

Just Digital מקימה ומנהלת קמפיינים מא' ועד ת', כולל בחירת מילות המפתח הנכונות, מיטוב התקציב הזמין ללקוח, בחירת סוג הקמפיין המתאים, בניית המודעות ודפי הנחיתה. לאחר מכן החברה עוקבת אחרי ביצועי המודעות מחודש לחודש ומשפרת אותם על מנת שאתם תוכלו לקבל החזר גבוה יותר על ההשקעה שלכם.